2018(e)ko abenduaren 11(a), asteartea

42. Jatetxean.Taldeka


Jatetxearen menua:

SARRERAKOAK:
  • Tomate entsalada
  • Arrain zopa
  • Makarroiak tomatearekin
  • Txitxirioak urdaiazpikoarekin
  • Gorburuak bere saltzan

JAKITAKOAK:
  • Legatza patata egosiekin
  • Txipiak bere tintan
  • Txuleta pikilo piperrekin
  • Txerri sahieskiak
  • Bogabantea arrozarekin

POSTRERAKO:
  • "Coulant" txokolatea
  • Izozkia
  • Gazta tarta
  • Mamia
Elkarrizketa:

-Egunon, erresebarik al duzue?
-Bai, bi pertsonentzako mahi bat Margariren izenean.
- Jarraitu mesedez. Hemen duzue menua.
-Niretzat arrain zopa eta txipiak.
-Nik txitxirioak eta txuleta puntuan.
-Ados, eta postrerako?
-Gazta tarta mesedez.
-Niretzat mamia.
-Ze nazka, nire sopan zizare bat dago!
-Zer gertatzen da? Barkatu andereino baino sopan ez dago ezer...
-Zerbait mugitu da nire sopa barruan....
-Hor ez dago ezer, baino nahi izatekotan aldatu egingo dizut.
-Hobeto.
-Mutil, nire txuleta oso eginda dago.
-Txuleta hori puntuan dago, ez dago gehiegi eginda....
-Beste bat ekarri gutxiago eginda.
-Hori ezin dut egin.
-Margari guazen hemendik, nik ez dut jasotako zerbitzu txar honengatik ordaindu behar!

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina

45.Aditza aldatu 2