2018(e)ko abenduaren 11(a), asteartea

3. Norberaren hutsak (taula)

Ebakera
Deklinabidea
Aditza
Joskera - hitz-ordena
autóbusa /
-a /
ikusi nau /
mutil bat, hemengoa (dena) /
ts / tx, tz
batean /
eman dit /
Sara izeneko emakume baten bila /

z /
batera /
pentsatzen dut/
ni ere bai, baita ni ere /
ll / y
batetik / batetatik
erori naiz /
Dakielako berria, dakien berria /
tt /
-(r)ik / -
ari /
hain (non) bait-, -en /
/eginzuen
-(r)ik + AS /
karlista zen /
/ bazkaria eta gero
/ hilzen
-ek + dute / -ak dute
egiten ikasi /
irakaslea da /
/ horzara
hau da /
egingo dut? / e
lanak egin ditu /
/ e(z)zara
honek du /
/ neskengatik osatua
pentsatu zuen ongi egongo zela /

/ ezbada
morroi dago /
mutila ikusi dut kalean /
/ ongi egongo zen
ezta /

/ gizonetaz
gelditu zen, pentsatuz...ela
/ gelditu zen, pentsatzen...ela
/ ezgara

Baztango /

eluke /

gainean /

enuke / eznuke

dator /

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina

45.Aditza aldatu 2