2018(e)ko abenduaren 11(a), asteartea

8. Perpaus motak (2)


1. Aita hil zenean(mendeko perpausa), ni etxean nintzen(perpaus nagusia).Mendeko perpaus denborazkoa
2. Iragan urteko ikasleek egindako talde lanak(mendeko perpausa) ez ziren oso txukunak izan(perpaus nagusia).Erlatibozko mende perpausa
3. Bilerara joan nintzeneko(mendeko perpausa), batzordeburua han zen(perpaus nagusia).Mendeko perpaus denborazkoa
4. Hori hola denez gero(mendeko perpausa), ez naiz agertuko(perpaus nagusia).kausazko mende perpausa
5. Zuek ni bezain mozoloak zarete.Perpaus bakuna
6. Herrira etortzen zen bakoitzean(mendeko perpausa) mozkortzen zen(perpaus nagusia). Denborazko mende perpausa
7. Ez dakigu gauzak(perpaus nagusia) gero nondik nora joanen diren(mendeko perpausa).Zehar galdera
8. Diru pixka bat eman diot mutikoari(perpaus nagusia), goxoki batzuk eros ditzan(mendeko perpausa).Mendeko perpaus helburuzkoa
9. Dutxatu ondoan(mendeko perpausa), jantzi eta(emendiozko juntadura) sukaldera hurbildu zen(perpaus nagusia).denborazko mende perpausa
10. Nik lagundu nahi diot, baina(aurkaritzazko lokailua) berak ez du inola ere hori egitea nahi.Mendeko perpaus osagarri konpletiboa
11. Hemen gelditu behar duzu ala tabernara etorri behar duzu?juntagailu hautakaria
12. Noiz bukatuko duzu lana?perpaus bakuna (galdera)
13. Gauzak okertuko zirela erran zigun, eta berehala okertu ziren.Mendeko perpaus osagarri konpletiboa
14. Zuk esan zenuen moduan(mendeko perpausa) egin nituen nik arrautzopilak(perpaus nagusia).Mendeko perpaus moduzkoa
15. Aitatxik erranikakoak kontuan hartu(mendeko perpausa) eta(emendiozko juntadura) lan hura utzi nuen(perpaus nagusia).
16. Mendian ginelarik(mendeko perpausa) izan zen elur-jausia(perpaus nagusia). Denborazko mende perpausa
17. Ogia erosteko(mende perpausa) eman nion dirua galdu zuen(perpaus nagusia).(helburuzko mende perpausa)
18. Bazkaldu aurretik(mendeko perpausa) mahaia bedeinkatu behar zela erakutsi ziguten(perpaus nagusia).denborazko mende perpausa
19. Ez digu erantzun(perpaus nagusia), erantzuna ez baitaki(mendeko perpausa).kausazko mende perpausa
20. Etorri den mutila(mendeko perpausa) gure herrikoa da(perpaus nagusia).erlatibozko mende perpausa

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina

45.Aditza aldatu 2